قوانین و مقررات پیش از خرید

  1. طرح توجیهی
  2. قوانین و مقررات پیش از خرید

لطفاً چنانچه قصد خرید یا عضویت در سایت را دارید حتماً قبل از آن قوانین و مقررات سایت را با دقت مطالعه کنید:

قوانین و مقررات این سایت که در زمینه ارائه طرح توجیهی فعالیت می‌کند تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران است. محتوا و خدمات ارائه شده در این وبسایت کاملاً تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و مسئولیت نادیده گرفتن این قوانین توسط کاربران، به عهدۀ خود کاربران است.

کلیۀ مطالب فایلها و اطلاعات موجود که خریداران سایت با پرداخت هزینه آنها را دریافت می‌کنند فقط جهت استفادۀ شخصی ایشان بوده و فروش یا استفادۀ تجاری از آن به هر نحو غیر قانونی و حرام می‌باشد.
کلیه محتواهای و مطالب و مقالات منتشر شده در این وبسایت به صورت اختصاصی و با صرف وقت و هزینه بسیار تدوین و گردآوری شده‌اند؛ لذا استفاده از آن در هر سایت یا صفحه یا کانالی، بدون ذکر نام و لینک وبسایت ما، کاملاً حرام می‌باشد.
مضاف بر این مورد در صورت مشاهده وبسایت‌های کپی کنندۀ مطالب و محتویات سایت تخصصیِ ما، ضمن محفوظ بودن پیگیری حقوقی از طریق مجاریِ قانونی و بدون هیچ تذکر قبلی، از طریق گوگل و سایت‌های ذیربط جهت اقدام به شکایت و مسدود کردن وبسایت کپی کننده قطعاً اقدام خواهیم نمود.

عضویت در سایت رایگان است. همچنین کلیۀ فرمایی که در این سایت تکمیل و ارسال می‌کنید هزینه‌ای برای شما در بر نخواهد داشت. البته که درخصوص برخی از اطلاعات فرمهایی که متقاضیان در فرمهای ارسالیِ سایت پر کرده و برای ما ارسال می‌کنند جزو حریم شخصی کاربر محسوب شده و از طرف وبسایت و مجموعۀ ما کاملاً محرمانه تلقی خواهند شد و قطعاً جوانب احتیاط درخصوص حفظ و عدم انتشار عمومی آنها رعایت خواهد شد. لیکن چنانچه بنابه اتفاقات ناخواسته احیاناً تمام یا قسمتی از آنها نشت پیدا کرد، این مجموعه در قبال اتفاقات ناخواسته مسئولیتی نخواهد داشت.

در این سایت، برای پیشگیری و به حداقل رساندن ریسک انتشار اطلاعات شخصی، ثبتنام در سایت، صرفاً با شماره تلفن همراه انجام می‌شود. امّا با این حال در نظر داشته باشید مسئولیت حفظ رمز عبور با کاربران است و سایت در قبال سهل‌انگاری کابران و سوء‌استفاده‌های احتمالی ناشی از آن، مسئولیتی ندارد.

کاربران و خریداران محترم سایت، در صورت داشتن مشکل جهت دریافت فایل‌های خریداری شده و یا دریافت پشتیبانی می‌توانند از طریق واتساپ به شماره تلفن ۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰ پیام داده تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

ساعات پاسخگویی به تماسها برای متقاضیان محترم سفارش نگارش طرح، از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب(حتی روزهای تعطیل) می‌باشد که برای این منظور می‌توانید با شمارۀ ۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰ تماس بگیرید. باتوجه به تدابیر اتخاذ شده و استفاده از خطوط تلفن VOIP و بکارگیری پرسنل آنلاین، نهایت تلاش ما براین است که به کلیۀ تماسهای شما پاسخ دهیم ولی چنانچه تصادفاً یا استثناً موفق به برقراری تماس با کارشناسان طرح نویسی ما نشدید می‌توانید به شماره واتساپ یا تلگرام ایشان پیام داده و درخواست تهیه و یا سفارش نوشتن و تهیه طرح توجیهی خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

پرداخت هزینۀ خرید و تهیه فایلهای این وبسایت صرفاً از طریق درگاه پرداخت قانونی تعبیه شده می‌باشد .در صورتیکه در مواردی مشکلی در پرداخت وجه داشتید نیز می‌توانید از طریق پیام رسان واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۳۵۴۳۰۰۴۰۰ پیام داده تا در اسرع وقت به شما راهنمایی‌های لازم داده شود.

  1. گزارش‌ها و طرح‌های توجیهی که به صورت اختصاصی و به سفارش کارفرمایان و کارآفرینان محترم و توسط ما تهیه و تنظیم و تدوین می‌گردند فقط و فقط در صورتیکه درباره موضوعات روتین، عرف و غیرمحرمانه مثل طرحهای غیر محرمانۀ صنعتی، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و محیط زیستی باشند، صرفاً با حذف نام و مشخصات مجری و کارفرمای طرح و شرکت ایشان و نیز محل اجرای پروژه در وبسایت منتشر می‌شود.
  2. در صورتی که بنا به اقتضا و نوع یک پروژه، اطلاعات و داده‌های آن طرح به صورت دانش بنیان، اختصاصی و یا محرمانه باشد یا دانش فنی و اطلاعات محرمانه‌ای در متن طرح گنجانده شده باشد، با درخواست کارفرما، آن پروژه و حتی نام آن، کلاً و جزعاً در معرض انتشار عموم قرار نخواهد گرفت. برای این منظور مجریِ سفارش دهندۀ طرح موظف است درصورتی که موضوع پروژه یا دانش فنی آن محرمانه می‌باشد، قبل از انعقاد قرارداد و شروع تدوین و تهیه طرح، درخواست خود را مبنی بر عدم انتشار عمومی پروژه، از طریق واتساپ یا ایمیل سایت به ما ابلاغ نماید.
  3. پروفرماهای اخذ شده و پیش فاکتور خط تولید و ماشین‌آلات که توسط ما برای کارفرمایان تهیه می‌گردد نیز فقط و فقط با حذف نام و مشخصات شرکت و اطلاعات کارفرما در سایت منتشر می‌گردد.
  4. پروفرماها و پیش‌فاکتورهایی که توسط کارفرما و یا مجری طرح در اختیار ما گذاشته می‌شود در صورتی که در مورد موضوعات روتین و غیر محرمانه باشد، صرفاً با حذف نام و مشخصات و اطلاعات شرکت در وبسایت منتشر می‌گردد. در صورتی که موضوع پروفرما محرمانه باشد، کارفرما و یا مجری طرح موظف است قبل از عقد قرارداد با ما، درخواست عدم انتشار پروفرما را از طریق ایمیل سایت و یا واتساپ به ما اعلام نماید.
    از طرفی، همواره توصیه مؤکد و سفارش ما به کارفرمایان و سرمایه‌گذاران محترم بدین صورت بوده که اطلاعات محرمانه کسب و کار خود را نظیر پتنت‌ها، فرایندها، ترکیبات و فرمولاسیون اختصاصی خود و همینطور فناوری تولید و اختراع و تکنولوژی‌های ابداعی خود را در متن طرح توجیهی قرار ندهند چرا که زمانی که یک گزارش توجیهی به ادارات مختلف یا بانک ارائه می‌گردد، در این مسیر مطمئناً در دسترس افراد متعددی قرار خواهد گرفت که طبیعتاً امکان نشت اطلاعات محرمانه و دانش فنی و… وجود خواهد داشت و این دور از ذهن نیست؛ از طرفی اصولاً در طرح‌های توجیهی استاندارد نیازی هم به ذکر این اطلاعات جهت ایجاد توجیه اقتصادی(بازار)، مالی و فنی در طرح توجیهی نمی‌باشد. بنابراین ذکر اطلاعات محرمانه مذکور در متن طرح توجیهی و گزارش‌های امکان‌سنجی مقدماتی، کاری غیر ضروری و در عین حال برای کارآفرینان محترم خطر آفرین می‌باشد.

در نهایت شما می‌توانید جهت ایمن‌سازی مسیر ارائه طرح توجیهی خود و دوری از مخاطرات احتمال نشت اطلاعات حیاتی و ضروریِ خود، با کارشناسان مجرب و متبحر مجموعۀ ما مشورت نموده و راهکارهای مناسب را دریافت نمایید. شایان ذکر است در مسیر تهیۀ طرح توجیهی، ارائه این مشاوره‌ها رایگان بوده و هزینه‌ای برای شما شارژ نخواهد شد.

به غیر از طرحهای توجیهی اختصاصی که به صورت ویژه توسط مجموعۀ ما تهیه و تنظیم شده‌اند و دارای لوگو و سربرگ مخصوص ما می‌باشند، سایر طرحهای تیپ دانلودی، گزارش‌های توجیهی، مطالعات امکان سنجی و مطالب و مقالات سایت و یا منبع تهیه آنها، عمدتاً تهیه شده توسط سازمانهای دولتی نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت)، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی و یا سایر سازمان‌های دولتی دیگر و یا وبسایت های ذیربط می‌باشند و ما در وبسایت ۳۰۰۰طرح، صرفاً بازنشر دهندۀ این اطلاعات هستیم و نه تولید کنندۀ آن محتواها؛ لذا مجموعۀ ما هیچ نوع مسئولیتی نسبت به صحت و یا عدم صحت اطلاعات موجود در این طرح های تیپ غیر اختصاصی که پیشتر عموماً منتشر شده‌اند یا آرشیوی می‌باشند نخواهد داشت.

بنابراین و با توجه به اینکه برخی از فایلهای موجود در فروشگاه از طرح‌هاییست که در این سالها از منابع مختلف همچون سایر همکاران، سایت‌ها، سازمان‌ها، مراجع معتبر و… جمع‌آوری شده، هزینۀ اعلامی آنها صرفاً بابت حق‌الزحمۀ گردآوری و تبلیغاتی است که موجب تسهیل دسترسی آنها شده است. طبیعتاً در راستای حفظ حقوق صاحبین اصلیِ طرح، تا حد امکان مشخصات تهیه کنندۀ آنها محفوظ مانده است.

اما در مورد طرحهای تیپ اختصاصی وبسایت، که با هدف کمک دقیق‌تر و مؤثرتر به فرایند تصمیم‌گیری مجریان، کارفرمایان، کارآفرینان و سرمایه گذاران و کاربران محترم وبسایت، توسط ما تهیه و تنظیم و تولید و منتشر می‌گردند می‌توانیم این اطمینان را داشته باشیم که نسبت به اکثر مطالعات تهیه شده توسط سایرین و دیگر طرحهای تیپ موجود در بازار، عمدۀ محتوای فنی و مالی طرحهای توجیهی اختصاصی ما، به واقعیت نزدیکتر می‌باشند؛ امّا در مورد واریانس موجود نیز همواره باید این نکته را مدّنظر قرار دهید که طرح توجیهی هرگز نمی‌تواند به صورت ۱۰۰درصدی واقعی و دقیق و کاملاً عیناً منطبق بر واقعیت موجود باشد چرا که اطلاعات فنی موجود در آن عمدتاً بر اساس اطلاعات موجود در سایتهای مرتبط و سایر منابع موثق بوده و یا از مجریان طرحها در گذشته اخذ شده که طبیعتاً با تغییرات نرخ پایۀ پولی و تورم‌های موجود و… و نیز به دلیل اینکه مبنای محاسبات قیمتهای مندرج در آن عموماً بر اساس اعمال ضریب معقول به روی قیمتهای قبلی بر اساس میزان افزایش نرخ ارز می‌باشد، لذا هرگز نمی‌توان یک طرح تیپ را با طرح سفارشی که به صورت اختصاصی و کامل و به روز برای متقاضی تدوین می‌کنیم مقایسه کنیم.

تذکر ۱: اطلاعات مربوط به قیمت‌های اقلام و ماشین آلات و… موجود در طرحهای تیپ اختصاصی ما، بر مبنای الگوبرداری از اطلاعات ارائه شده توسط مشتری‌های گذشتۀ ما و یا اطلاعات طرح‌های توجیهی سازمان‌های دولتی، خصوصی و… و یا بر اساس تجارب تیم کارشناسی این وبسایت براورد شده است؛ لذا با وجود برتری محسوس و قطعی ما نسبت به طرحهای تیپ متفرقۀ تهیه شده توسط سایر وبسایت‌ها و افراد تازه‌کار و غیر حرفه‌ای، ممکن‌الخطا بودن خود را به عنوان انسان انکار نمی‌کنیم و نیز یادآور می‌شویم که بدلیل پیشگیری‌های رقمی از باب تورم‌زایی، همواره تلورانس معقولی را در طرح‌ها جهت بهره برداری های آتیِ مطالعاتی در نظر می‌گیریم که این مهم از دیدگاه کارشناسان حاذق این حیطه کاملاً امری بدیهی بوده که متفق القول مورد تأیید ایشان نیز می‌باشد.
تذکر ۲: قیمت فروش نهایی محصولات یا خدمات و… در طرحهای توجیهیِ تخصصیِ ما که پیشتر نوشته شده کاملاً با تلورانسی معقول و قابل قبول و مورد تایید توسط کارشناسان بانک‌ها و سازمان‌ها و… بر اساس استانداردهای مورد نیاز مناسب و خروجی‌هایی که مورد تایید کارشناسان باشد برای پروژه تعیین و درنظر گرفته می‌شود و اولیت این امر بر مبنای استعلام از بازار و حوزۀ میدانی آن پروژه است(بر خلاف برخی از سایت‌ها که اعداد ارقام داخل طرح و محاسبات را به غلط آنقدر تغییر می‌دهند تا فقط IRR مناسب از آن بگیرند و این درصورتی‌است که اینکار باید به صورتی انجام شود که علاوه بر اینکه اعداد ارقام طرح معقول بوده و ساختگی نباشند و منطبق بر واقعیت کسب و کار و بازار باشند، خروجیِ معقول و مناسب IRR هم محاسبه و در طرح لحاظ گردد. همچنین در طرحهای توجیهی اختصاصی ما، زمین و محل کسب و کار، یا به صورت ملکی و یا به شکل استیجاری و با توجه به خواست متقاضی درنظر گرفته شده است. البته در طرحهای سالهای قبل نیز کلیه اعداد مربوط به خرید، رهن، اجاره یا تملک زمین، محوطه‌سازی، ساختمان‌سازی و… به صورت واضح در جداول محاسبه و بررسی شده‌اند.
در صورتی که تمایل دارید که یک طرح توجیهی سفارشی و جامع بانکی به همراه ضمانت و پشتیبانی واقعی و بر اساس اطلاعات به روز و اختصاصی و واقعی خودتان و جهت ارائه به بانک و یا سازمانهای مدنظرتان در اختیار داشته باشید با ما تماس بگیرید.

سال تهیۀ محتواها و طرح‌های موجود در این سایت، بدلیل سابقۀ زیاد فعالیت ما که از سال ۱۳۷۰ تا به امروز می‌باشد متفاوت است. لذا در نظر داشته باشید، عدم درج سال تهیۀ طرح، در عنوان و یا توضیحات برخی از فایلهای موجود فروشگاه سایت، به این معنی است که مطالعۀ فوق، برای قبل از سال ۱۳۹۰ می‌باشد و یا اطلاعاتی هستند که ماهیتاً وابستگی به سال تهیه ندارند؛ درحال حاضر بدلیل تعدّد بسیار زیاد فایلها، صرفاً برای طرحهایی که در سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۲ و بعد از آن تهیه شده‌اند، سال دقیق را قرار داده‌ایم. البته کم‌کم در حال اضافه کردن سال تهیه به توضیحات سایر فایلها نیز هستیم.

به عنوان مثال در صورتی که در عنوان طرح آمده باشد: “”دانلود طرح توجیهی مجتمع گردشگری ۱۲۰ صفحه سال ۱۴۰۲”” باشد به این معناست که طرح متعلق به سال ۱۴۰۱۲ است اما در صورتی که عنوان طرح “”طرح توجیهی مجتمع گردشگری ساحلی ۱۱۰ صفحه”” باشد بدین معناست که سال تهیۀ این طرح برای قبل از سال ۱۳۹۰ می‌باشد.

عکس یا کاوری که به عنوان معرفی هر محصول در قسمت تصاویر مرتبط با محصول در فروشگاه می‌بینید صرفاً برای درج در سایت طراحی و بارگذاری شده‌اند. همچنین درنظر داشته‌باشید که به صورت پیش‌فرض، فایلهای دانلودی عمدتاً به صورت پی‌دی‌اف(PDF) می‌باشند، مگر اینکه مشخصاً وجودِ مورد دیگری از جمله فایل DOCX، DOC، اکسل، کامفار، C30 و… در توضیحات فایل درج شده باشد. در برخی موارد ضروری هم چنانچه بعد از خریداری فایل جهت بهره‌برداری راحت‌تر مطالب آن الزاماً نیاز به فایل قابل ویرایش Word داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت وجود فایل وورد، شرایط آن خدمت شما اعلام شود.

عضویت در این سایت و خرید از سایت به منزلۀ مطالعه و قبول کلیه شرایط بالاست و صرف عضویت در سایت که صرفاً با شماره تلفن همراه انجام می‌شود دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه و قوانین فوق‌الذکر بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

error: Alert: Content selection is disabled!!