سفارش طرح توجیهی

نام و نام خانوادگی

در بخش تکمیل فرم سفارش تهیه و نوشتن طرح توجیهی، حتماً عنوان فعالیت همراه با میزان تولید و یا زیرمجموعه‌هایی که از طریق آنها نهایتاً قرار به ارائه خدمات و درآمدزایی دارید را اعلام بفرمائید. مثلاً برای کارخانۀ تولید قطعات خودرو یا کارخانۀ تولید سرم و یا رول فرمینگ، حتماً ظرفیت حدودیِ نهاییِ سالیانه، یا ماهیانه مشخص باشد. همچنین اگر زمین محل اجرای طرح از منابع ملی یا دولتی باشد حتماً قید شود که این طرح برای ارائه جهت دریافت زمین از منابع طبیعی یا اختصاص زمین از فلان جا می‌باشد. در مرحلۀ بعدی اگر موارد خاصی مثل میزان وامی که می‌خواهید بگیرید یا هزینه کل سرمایه‌گذاری مورد نیاز طرح چقدر باشد و یا مواردی که باید در طرح قید شود را ینویسید. درخصوص سایر مواردی که اطلاعاتی از آنها ندارید فرم را خالی بگذارید تا در مراحل بعدی و پیرو تماس‌های آتی، نحوۀ تکمیل و درج سایر اطلاعات طرحتان را با شما و طبق استانداردهای اعلامیِ سالیانه از طرف ارگانهای ذیربط و سازمان‌های مسئول در میان بگذاریم.

اگر از طریق تکمیل فرم نتوانستید سفارشتان را بفرستید، تلفنی به ما اطلاع دهید.

به روز رسانی و تغییرات طرحهای موجود در فروشگاه سایت، بنا به درخواست متقاضی تا هر میزان وام یا آپدیت کردن همان طرح انجام می‌شود.
برای بروزکردن طرح مورد نظر نام و سایر مشخصات آن را در قسمت سفارش طرح نوشته و تغییراتی که می‌خواهید اعمال شود را نیز قید کنید تا سفارش شما انجام شود.

error: Alert: Content selection is disabled!!